www.sekeragaci.com - www.sipenc.com

7 Ocak 2009 Çarşamba

En büyük mutluluklardan biri Başarı

Yepyeni bir yıl hepinize başarılar getirir inşallah.Yoğun ve mutlu bir yorgunlukla geçen yılın son günlerinin ardından aynen işimize kaldığımız yerden devam etmekteyiz.Ben yaklaşık 10 senedir butik pasta sektörünün içindeyim.İşin püf noktaları,göreceli güzellik anlayışı,tadın damakta kalması gibi ayrıntıları kolaylıkla ayırt edebilirim gibi geliyor.Neden bunları yazdım şimdi anlayacaksınız.
Hayatta gerçekten yaptığı işin hakkını verip,gerçekten övgüye değer bulunan insanlar vardır.Ama bazen insanlar onları arka planda bırakmak isterler,çünkü yaptıkları gerçekten müthiş şeylerdir.Size bu övgüye değer bulunan iki insandan bahsetmek istiyorum.
Ablam Arzu Ulutürk.Küçüklüğünden itibaren eli gözle görülür bir şekilde el sanatlarına yatkındı.İlk başta o bu sanatını başka yerlerde kullandı farkında olmadan.Ama günün birinde gerçekten bu el sanatını kullanabileceği sektöre adım attı.Şu an Merhaba Pastanelerinin tasarımlı pasta yapım ustası.Ayrıca Mutfak sanatları akademisinde de tasarımlı pasta dersleri veriyor.Benim anlatmaya çalıştığımı anladınız sanırım.Şu an gereken desteğini patronu Yaşar Sekizkardeş'ten de alıyor.Size ilerki günlerde de yaptığı pastalardan örnekler göstereceğim ki sizde gözlerinizle görün.
Diğer bahsetmek istediğim isim ise Asım Bakır.İnanın ki gözlerimle görmesem bu kadar emin konuşmazdım.Bir pastada ne kadar ileri gidebilirsiniz.Onun yaptığı arabayı bir görün,sadece geriye kontağı çalıştırmanız kalıyor.Sanırsınız ki kontağı çalıştırırsanız araba gidecek.Harry Poter yapmıştı pastadan resmen uçurmuştu Harry'i.Daha neler neler...Ey İstanbul,aranızda büyük sanatçılar var haberiniz olsun.Asım'ın başarılarını oturup anlatmam imkansız.Çalışmak için gündüze ya da geceye ihtiyacı yok onun.Yeter ki çalışmak olsun,kendi işi gibi yapıverir.
İşte böyle.Asım'ın da yaptığı pastalardan size örnekler sunacağım.
Bugün ki yazımı iki başarılı insana adadım.Birden kendimi televizyon programı yapanlara benzettim.
Tekrar görüşeceğiz.Ayrıca bu iki başarılı insana da burdan sevgilerimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok: