www.sekeragaci.com - www.sipenc.com

22 Aralık 2008 Pazartesi

Mutlu Yıllara az kala

Mutlu yıllar
Hepimizin 2008 senesinde de yorucu,mutlu ve mutsuz günleri oldu,belki kimimizin 2008'i o kadar güzel geçiyordu ki bitmesini istemiyor.OK işaretini takip edin,BEN...Evet o kişilerden biride benim.Bu sene gerçekten kendi ayaklarıma basarak başarıyı yakaladığım sene oldu.Bitmesini istemiyorum demek istemiyorum çünkü her yeni yıl daha büyük aydınlıklara gider.Daha çok projelerimiz,daha çok sevgimiz,daha çok başarımız olacak 2009'da.İnşallah aynı dileklerim sizler içinde.
Ablamla açmış olduğumuz SİPENC kurabiye ve çikolata sitemiz çok beğenildi.Yılbaşı ve bayram dönemine de denk geldiği için birden neye uğradığımızı şaşırdık.Devamlı siparişler,tatlı tasarımlar.Bu o kadar büyük bir mutluluk ki.Herkeze burdan sevgilerimi göndermek istiyorum.
Eminim yeni yıldaki projelerimizle sizlerle de daha yakından tanışma fırsatı bulacağız.
Şimdilik size mutlu yıllar dileklerimi gönderiyorum.Yoğunluktan başına oturup çok yazamıyorum ama yılbaşından sonra sakinlik dönemimizde bol bol görüşeceğiz.

Hiç yorum yok: