www.sekeragaci.com - www.sipenc.com

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Düğün maketleri



Upuzun bir ara verdim değil mi?Çalışmalarımız aralıksız devam etmekte
tabi ki,fakat vakit o kadar az ki...
Günler 48 saat olsaydı diye düşünüyorum,vücudumuz da 1-2 saatlik
uyku ile yetinseydi ve bize çalışmak için daha uzun bir zaman kalsaydı..
Oldukça yoğun geçen günlerde bilgisayarın başına geçip bloğumu da
güncelleyemiyorum,üzgünüm.Bu tür aralar verdiğim için sizden özür
dilemek istiyorum.Bunları özellikle maillerde bana sitem eden dostlarım
için söylüyorum..Bu arada bir müjde daha vermek istiyorum.Yeni sitemizin
hazırlıklarına başladık,artık tüm yaptığımız kurabiye ve pastaların
oradan satışını da gerçekleştireceğiz.Yazıma başlamadan önce size son yaptığımız
düğün maketleri çalışmalrımızı göstermeyi hedefliyordum.Fakat sizinle
biraz sohbet etmek bana iyi geldi,bir daha ki yazımda çalışmalarımızı
paylaşacağım sizlerle.

2 yorum:

pasta evim dedi ki...

Maket harika görünüyor Hülyacığım ellerin dert görmesin. Diğer modellerin resimlerini de bekliyorum. Bol kazançların olsun.

HÜLYA KOÇHAN dedi ki...

Beğenmenize çok sevindim,ben de sizin çalışmalarınızı takip ediyorum..sizin de ellerinize sağlık.Sevgiler