www.sekeragaci.com - www.sipenc.com

17 Haziran 2008 Salı

Hey yarabbim akıl ver bana

Milyonlarca site geziyorum..
İnsanlarımız ne kadar meraklı yemek yapmaya.Dünyadaki en zevkli şeyi yapıyorlarmış gibi anlatıyorlar.Herkez işi gücü bırakmış sanki yemek yapıyor ve ben neden onlardan biri değilim.Neden bana zevkli gelmiyor.Halbuki hayatımızı sürdürmemiz için yemek yememiz gerekiyor ve bunun içinde evde birinin yemek yapması gerekiyor.Bizim evdeki şanslı insanda ben oluyorum.Tabiiii şuda var bugüne kadar zorunlu değildim ve kendimi zorunluda hissetmiyordum.Amaaa canımın içi İpek Sare'm büyüyor ve sağlıklı beslenmesi gerekiyor.Bende anca bunu yeni yeni idrak etmeye başladım.Sevgili anneciğimin zoraki kafama vura vura anlatmalarından.Ayrıca sevgili dostlarım siz siz olun sakın ha şu atasözümüze aldanmayın.'Anasına bak kızını al'.Annem müthiş yemek yapar,ablam da ona çekmiş.Yeni yetişmekte olan kardeşim de eminim onların yolunda.Ya ben...İnanılmazım.Bu kadarmı sevmez insan yemek yapmayı.Ama kendimi bu yönde geliştirmeye adadım.Yakın zamanda şaşıracaksınız yaptığım yemeklere.Bu günlerime aldanmayın.
Mesela bugün yalancı tavuk göğsü yaptım.Sizin için çok basit olabilir ama benim için büyük bir olay.Bakın ne oldu.Malzememi hazırladım,tenceremde karıştırıyorum.Muhallebi kıvamına gelmesi gerekiyor.Dakikalar geçiyor bir tuhaflık var.Muhallebi gibi bir kıvamın yanından bile geçmiyor.Hava sıcak ben ateşin başında aldım zaten muhallebi kıvamımı ama onda tık yok.Allah'tan biraz mantıklı insanım.Kendi kendime düşünüyorum,iyi de bunun koyulaşması için içine bir şey konması gerekmez mi?Derkene anaaa dedim,ben buna un koymalıydım.Ama tarifimde yazmıyor.Ya ben eksik yazdım,ya bana bu tarifi kim verdiyse sevgilerimle.Hemen allem,kullem birşeyler yapıp unumu katıp olayı toparladım sevgili dostlarım.Ve inanın güzel oldu.Buraya yazdığım için söylemiyorum.Seneler öncede pilav yapmıştım ama içine pirinç koymayı unutmuştum.Nasıl mı?Öyle işte.Anlayacağınız yemek yaşantım komikliklerle dolu.Ama size buradan yaptıklarımı anlatacağım ve siz bir gün benim çok güzel yemekler yaptığıma şahit olacaksınız.
Bana kolay yani o kadar kolay olsun ki çocuklar bile yapabilsin,yemek tariflerinizden gönderirseniz zevkle denerim.

2 yorum:

İrem Erdoğan dedi ki...

ARTIK YEMEK YAPMAKTA,TARİF VERMEKTE,ÇEŞİTLİ ÜNLÜ AŞÇILARIN RESTORANTLARINA GİDİP FALANCANIN YAPTIĞI BİLMEMNE SOSLU BİLMEMENE YEDİM DEMEKTE,ŞU KADININ YAPTIĞI ŞU YEMEĞİ DENE ŞEKERİM BAYILICAKSIN TAVSİYELERİDE ÇOOOOK TREND.ÇALIŞILIYOSA VE ELİT Bİ İŞİ VARSA HER ÖĞLEN BİR YERDE YEMEK YEME FIRSATI VARSA RESMEN YARIŞ HALİNDE OLUYOR.O GÜZEL YEMEĞİ YEMEK İÇİN,O ÜNLÜ AŞÇILI RESTORANA GİTMEK İÇİN SERVET YATIRILIYOR HERGÜN.SIRF ORTAMDA BEN ŞUNU YEDİM BAYILDIM DENDİĞİNDE AA BENDE YEDİM CANIM HARİKAYDI DEMEK İÇİN HERŞEY.BÖYLE OLMUŞ ORTAM ARTIK..SEN HALA EVDE MUHALLEBİ YAP ŞEKERİM.MİLLET AMUDA KALKIP YEMEĞİ ÖYLE PİŞİRİYOR :-).CANIM SARE İPEĞİM HİÇBİR ZAMAN OKULDA ARKADAŞLARIYLA KONUŞURKEN"AYY BENİM ANNEM ÇOK GÜZEL KEK,BÖREK YAPAR GELİN BİZE YİYELİM DİYEMİYCEK!YADA O ZAMAN O TREND DE DEĞİŞECEK "AYY BENİM ANNEM ÇOK GÜZEL KÖRİ SOSLU ŞARAPLI DANA GULAŞ YAPIYO GELİNDE YİYELİM" DİYEMİYCEK!HAHAHAHA....ÇALIŞMALARA DEVAM BAKALIM GELDİĞİMDE BANA NELER PİŞİRECEKSİN...TEYZEME SÖYLE SANA EL VERSİN.HAHAHA...YAŞASIN KÖTÜLÜK!

Adsız dedi ki...

sayın koçhan bülbül hanım.sayfanızı zevkle takip ediyorum çok sempatik yazılarınız var..lütfen sitenizi boşlamayın 1 aydır aynı yazı duruyo,sanırım tatildesiniz.heyecanla yeni yazılar bekliyoruz..sevgiler.hop-zıp-çek.