www.sekeragaci.com - www.sipenc.com

24 Haziran 2009 Çarşamba

Babalar Günü Etkinliklerimiz






Babalar Gününün bu kadar eğlenceli geçtiği bir aktivite yoktur sanırım.
Babalar Günü'ne özel Maxi City'lerde Babalara pasta
yarışması düzenledik.Baba olmak buydu işte.Çocuklarını biraz daha eğlendirebilmek
adına ve babalar her şeyi başarır sözünün en etkili yolunu göstermek adına
babalar hiç çekinmeden yarışmamıza akın ettiler.En güzel pastayı süsleyebilmek için
tüm marifetlerini sergilediler.İnanın ben bu kadar büyük bir başarı
beklemiyordum onlardan.Sakın yanlış anlamayın...Hayatlarında belki ilk
defa pasta süslüyorlardı ve inanılmaz güzel süslediler.Birinciyi seçebilmek
diye bir şey yoktu,çünkü biri diğerinden farklı değildi.Size bir kaç görsel sunuyorum.
Sizde daha iyi anlayacaksınız çabalarını ve hepsinin en güzeli yaptığını.
Hepsini buradan tebrik etmek istiyorum ve tüm Babaların babalar gününü
kutluyorum.Ayrıca bu organizasyona ev sahipliği yapan Silivri Maxi
ve Çengelköy Maxi'yede teşekkürlerimi gönderiyorum.Babaların çabasını gördükten sonra
çocuklar dururmu,ikinci etkinliğimiz olan çocukların babalarına kurabiye
yapmasınıda görecektiniz.Hepsi o kadar başarılıydı ki...İşte baba ve çocuk
aşkı buna derim ben....

Hiç yorum yok: