www.sekeragaci.com - www.sipenc.com

26 Mayıs 2008 Pazartesi

Zaman ve Ben

Neden her zaman geçmişi ararız.Herkezin ağzında mutlaka eskiden herşey daha güzeldi lafı vardır.Evet bu bir gerçek....Eskiden herşey daha güzeldi.Neydi geçmişte aradığımız.
Çocukluğumuzdan başlayalım.Benim için en büyük hayal babamın bir bakkalının olmasıydı.Çünkü en büyük mutluluk bakkaldaki renkli şekerlerin ve çikolataların benim olmasıydı.Vavvvvvvvvvvv.....ulaşılmaz bir mutlulukmuş.Zaman geçtikçe mutluluğumun şekli değişti,artık hayatta tek amacım vardı,babamın bana o konuşan robotu alması.Eğer onu alırsa saadetlerin en büyüğüne kavuşacaktım.Ama babam ısrarla onu bana almıyor caydırmaya çalışıyordu.Çünkü bir kız çocuğu olduğum için sanırım.Bebekler alıyor yok,bisiklet diyor yok.Ben günden güne soluyorum.Beni hiçbir şey mutlu etmiyor.Sonunda zafer benim.Bir gün elimden tutup götürüyor beni ve ben konuşan robotuma kavuşuyorum.İşte dünyadaki en mutlu insan benim bunada yemin edebilirim.
Yazımın devamını sonra yazacağım çünkü uzun yazılar sıkabilir diye düşünüyorum.
Sevgilerimle

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hülya hanım yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum başarılar diliyorum.

İrem Erdoğan dedi ki...

geçmiş...bizi hüzüne sürükleyen beynimdeki tek kutucuk..nedense hep,herzaman geçen günlerimiz daha keyifli olarak hatırlıyoruz.bak şimdi geçmişte çocuklarımız yokken 2 haftada bi görüşüyoduk,sonra bebecikler dünyaya geldi ayda bir veya iki ayda bi görüşür olduk.şimdi...uzak memlekterde dağların ardında ben,türkiyenin diğer köşesinde sizler.bu acıya nasıl alışıcam,nasıl dayanacağım bilinmez.ama gerçek olan birşeyler varki ,tercihler bizim olduğu için asla şikayet etmemek,sadece sebep olanlara allahtan bela dilemek..bu site işi iyi oldu kuzim hiç değilse çoookkk uzun zamandır iç dünyalarımızı paylaşamıyorduk,vesile olacak..sareyi önce ,senide sonra öpüyorum ve sımsıkı sarılıp sıkıyorum.hani yapardım ya çaktın köfteyi..vay be kuzim canım benim..